Awarie można zgłaszać:

pod numerem

+48 696 466 879

Można zadzwonić lub przesłać SMS’a.
Po godzinie 16:00 i w weekandy zgłoszenia za pośrednictwem SMS’a lub mailem na adres biuro@giganet.info.pl

Należy pamiętać, aby przy zgłoszeniu podać imię i nazwisko osoby która podpisywała umowę abonencką, bądź adres IP. Należy też w miarę możliwości dokładnie opisać problem – podać jak najwięcej informacji, np. od kiedy brak połączenia, czy nie działa w ogóle, czy tylko niektóre usługi (np. tylko strony www).

Przed zgłoszeniem awarii sugerujemy odwiedzenie działu „najczęściej zadawane pytania” gdzie znajdują się opisy wszystkich prawdopodobnych problemów związanych z połączeniem internetowym.

Gdyby przed naszą interwencją połączenie wróciło do normy, bądź sami rozwiązali Państwo problem – proszę odwołać zgłoszenie awarii.

 

    Login abonecki (wymagane)

    Adres email kontaktowego (wymagane)

    Zgłoszenie dotyczy usługi

    InternetTelefonTelewizjaSerwer

    Od kiedy występuje awaria? Wpisz datę i przybliżoną godzinę

    Treść wiadomości

     

     

    Autoptimize